Volem fer partícips als nens i nenes en el reconeixement als treballadors de la neteja i
als esforços dels seus pares per mantenir la llar protegida de qualsevol problema de
transmissió vírica, i ho volem realitzar fent servir la seva creativitat en el que hem
definit com un joc i un concurs.

Guanyarem, i els nens són els nostres millors aliats!

La idea

• Realitzar un dibuix en format foli Din-A4 i en posició horitzontal.
• El motiu estarà relacionat amb la neteja en hospitals, clíniques, consultoris,
residències de gent gran i altres edificis de cobertures similars.
• També potser vàlid la neteja domèstica que els pares fan a la llar.
• És important que reflecteixin la seva percepció d’aquesta activitat.
• Per altra banda, ens agradaria que els pares impliquessin els seus fills en aquest
concurs que els hi pot estimular marcant-se un petit objectiu, en aquests moments
d’obligat confinament.

La logística del Concurs

-Definim tres ratios d’edat.
Fins als 6 anys
Dels 7 als 10 anys
Dels 11 als 13 anys
-Una vegada realitzat el dibuix, s’ enviarà per email -fent una foto amb dispositiu móvil – posant el Nom i l’edat, adreça de domicili, codi postal i ciutat a: concursos@limpiezasbarcino.com
-Es premiaran els tres millors dibuixos de cada bloc d’edat.
-El jurat encarregat de triar els premiats estarà format per 5 responsables de l’empresa Limpiezas Barcino, dels seus diferents departaments.
Els premis: Total de 9 targetes regal de El Corte Ingles per un valor cadascuna de 200 €., (que corresponen als tres premiats de Fins als 6 anys, als tres premiats de 7 a 10 anys i als tres premiats d’11 a 13 anys).

-A tots els participants se’ls hi lliurarà un Diploma de participació nominatiu (estimació
de disseny).

En finalitzar el projecte habilitarem espais en el blog amb els dibuixos premiats on ens podeu facilitar les dades per a fer arribar el xec regal.

El termini de recepció de dibuixos finalitza el dia 30 d’abril de 2.020 i el lliurament de premis i diplomes està previst per al 11 de maig.

Gràcies a tots i sort als participants!!