Què són i què fan les empreses facilities?

Les noves tecnologies ens van ampliant, cada vegada més, la presència d’anglicismes en el llenguatge, amb una idea clara de permanència.

Aquest nou concepte d’activitat empresarial implica la implantació d’infraestructures de recursos tècnics i humans adequats per donar solucions multiservei.

La Normativa ISO 9000:2005 defineix la infraestructura com “Sistema d’instal·lacions, equips i serveis necessaris per al funcionament d’una organització, que inclou: a) Edificis, espais de treball i serveis associats; b) Equip per als processos (tant maquinari com programari) i c) Serveis de suport (com ara transport o comunicacions).

Aquesta relació d’usuari i servei és el que s’anomena serveis d’usuari, en què l’impulsor no és la infraestructura sinó la persona que les utilitza. En l’actualitat, la nova generació dels sistemes de gestió ja tenen en compte els tres conceptes, el de gestió, el d’infraestructura i el de servei. A partir d’aquí neixen els ISM (Infrastructure and Services Management), sistemes d’informació que es preocupen tant de la gestió de les infraestructures com dels serveis que s’hi poden donar o s’hi han de donar.

S’espera que el proper estudi de mercat de Stats & Reports, el Global Facilities Management Market 2019-25, mostri un gran creixement d’aquest sector durant els anys vinents. Els analistes també analitzen les tendències actuals en gestió d’instal·lacions i les oportunitats de creixement en les indústries.

Tradicionalment, els departaments tecnològics de les organitzacions han gaudit d’una gran independència per gestionar de la manera que consideraven més adequada els diferents actius pertanyents a la seva divisió, a causa de la seva complexitat i especialització.

Però en l’actualitat, l’alta evolució dels entorns tecnològics ha permès posar al mateix nivell els actius dels departaments tecnològics i equiparar tots els actius i les infraestructures disponibles.
El Facility Management és una disciplina que, des dels seus inicis, està immersa en molts canvis a causa del suport que ofereix a les organitzacions per facilitar la reducció de costos i l’aprofitament màxim dels actius i espais.

La seva justificació:

La disminució de costos, dins l’entorn de l’FM, s’impulsa a través de la inversió en la millora de la gestió. Precisament dins del sector empresarial, un volum important dels costos està representat per l’ús dels espais, el manteniment dels actius, el consum d’energies i el desgast de les infraestructures. Així, l’optimització de tots aquests elements és clau en el cicle de millora del rendiment econòmic. Els processos de manteniment són cada vegada més importants per allargar els cicles de vida dels actius i evitar errors i incidències que comporten un alt cost a les organitzacions, tant pel temps de parada de l’actiu com pel cost de reparació, que sempre és més elevat que els costos de manteniment.

Davant els nous problemes, noves solucions.

Necessites contractar una empresa de neteges?

Per què les facilities necessiten una empresa de neteja al seu costat?

Som una empresa especialitzada en el sector de la neteja i la higiene, amb una cobertura d’àmplia representativitat a les zones de:

Aragó, Catalunya, Madrid i entorns, Llevant, Andalusia i Castella-la Manxa, amb una infraestructura de mitjans tècnics i humans capaç de resoldre qualsevol necessitat.

Adeqüem els nostres serveis a les necessitats de cada client i cobrim tots els àmbits i sectors, des de comunitats de veïns fins a grans centres comercials, entitats bancàries, organismes oficials, etc., de manera que resolem qualsevol problema, inclosos els més específics, com ara els grafits.

Oferim una assistència integral basada en l’estudi i l’assessorament sobre les condicions higièniques de cada cas, i som la solució pel que fa a cost, qualitat i immediatesa.

Estem homologats d’acord amb les normatives més exigents i el manteniment d’aquests compromisos ens ha permès créixer i assentar la nostra política d’empresa.

Aquesta és la nostra única activitat, amb una llarga trajectòria de més de 40 anys de permanència en el sector.
Posar-nos a prova és molt fàcil, no ho dubteu i doneu-nos aquesta oportunitat.

Demana informació sense compromís

Si teniu dubtes o simplement us cal ajuda amb un servei de neteja, no dubteu a contactar amb nosaltres

consentiment

6 + 7 =

Responsable: NETEGES BARCINO SA. – Finalitat: Gestionar la tramesa d’informació i prospecció comercial – Legitimació: Consentiment de l’interessat. – Destinataris: No es cediran dades excepte disposició legal.

Així mateix, l’informem de la possibilitat que té d’exercir els drets d’establerts a l’GDPR enviant un email a rpgd@limpiezasbarcino.com

Consulteu la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades , així com la nostra política de privacitat .